Sofia Bengtsson in profile
Mattias Aphram in profile
Klicka här

4 steg för enklare redovisning

Efter flera års arbete med digitalisering och automatisering har vi utvecklat ett arbetssätt som visat sig varat mycket uppskattat. Det innebär att våra kunder gör ett fåtal saker, och att vi tar hand om resten. Låt oss presentera Saldos 4 steg.

1. Fakturering

Ni fakturerar, antingen från ert ärendehanteringssystem eller direkt från Fortnox.

2. Leverantörsfakturor

Alla era leverantörsfakturor kommer direkt in i ert system. Ni attesterar och betalar.

3. Kvitton

Vi har världens bästa kvittoapp: Mynt. När ni handlar något får ni en notis - fota kvittot - klart.

4. Löner

Ni berättar vilken lön och registrerar avvikelser. Vi löser resten.

Kundutlåtanden

KUNDERNA TYCKER TILL OM SAMARBETET MED OSS

“Jag får bra månadsrapporter, snabba svar och flexibilitet i problemlösning.”
Maria Bühler, Kogita Psykologi
"Det bästa med att vara kund hos Saldo är deras kunniga och trevliga personal, samt deras smidiga service!"
John Forssell, Miyakodori
"Det bästa med Saldo är att man får en personlig service och att man sen jobbar nära och tillsammans för att se till företagets bästa, detta vid både framgång och motgång."
Peggy Fagergren, Mr Cake
"Det bästa med att vara kund hos Saldo är att vi får riktigt bra rådgivning av en person som lärt känna bolaget och förstår vår affär. Tillgängligheten är också ett stort plus, uppstår det några frågetecken eller problem så är Saldo alltid snabba på bollen."
Gustav Palm, Search Intent
"Vi outsourcade hela vår ekonomiavdelning till Saldo. Vi har fått mycket effektivare rutiner och tillgång till beslutsunderlag mycket tidigare. Nu kan vi fokusera på det vi är bäst på."
Jonas Westerberg, Westerbeg & Partners
"Att jobba med Saldo känns som att jobba med en förlängd arm inom det egna bolaget. Man jobbar tillsammans och är på samma team, det är inte alls känslan av att jobba med en extern leverantör. Man märker att Saldo bryr sig om kundens önskemål och tar det seriöst."
Oscar Radeborn, Grabbarna Flytt
“Jag får bra månadsrapporter, snabba svar och flexibilitet i problemlösning.”
Maria Bühler, Kogita Psykologi
"Det bästa med att vara kund hos Saldo är deras kunniga och trevliga personal, samt deras smidiga service!"
John Forssell, Miyakodori
"Det bästa med Saldo är att man får en personlig service och att man sen jobbar nära och tillsammans för att se till företagets bästa, detta vid både framgång och motgång."
Peggy Fagergren, Mr Cake
"Det bästa med att vara kund hos Saldo är att vi får riktigt bra rådgivning av en person som lärt känna bolaget och förstår vår affär. Tillgängligheten är också ett stort plus, uppstår det några frågetecken eller problem så är Saldo alltid snabba på bollen."
Gustav Palm, Search Intent
"Vi outsourcade hela vår ekonomiavdelning till Saldo. Vi har fått mycket effektivare rutiner och tillgång till beslutsunderlag mycket tidigare. Nu kan vi fokusera på det vi är bäst på."
Jonas Westerberg, Westerbeg & Partners
"Att jobba med Saldo känns som att jobba med en förlängd arm inom det egna bolaget. Man jobbar tillsammans och är på samma team, det är inte alls känslan av att jobba med en extern leverantör. Man märker att Saldo bryr sig om kundens önskemål och tar det seriöst."
Oscar Radeborn, Grabbarna Flytt
“Jag får bra månadsrapporter, snabba svar och flexibilitet i problemlösning.”
Maria Bühler, Kogita Psykologi
"Det bästa med att vara kund hos Saldo är deras kunniga och trevliga personal, samt deras smidiga service!"
John Forssell, Miyakodori
"Det bästa med Saldo är att man får en personlig service och att man sen jobbar nära och tillsammans för att se till företagets bästa, detta vid både framgång och motgång."
Peggy Fagergren, Mr Cake
"Det bästa med att vara kund hos Saldo är att vi får riktigt bra rådgivning av en person som lärt känna bolaget och förstår vår affär. Tillgängligheten är också ett stort plus, uppstår det några frågetecken eller problem så är Saldo alltid snabba på bollen."
Gustav Palm, Search Intent
"Vi outsourcade hela vår ekonomiavdelning till Saldo. Vi har fått mycket effektivare rutiner och tillgång till beslutsunderlag mycket tidigare. Nu kan vi fokusera på det vi är bäst på."
Jonas Westerberg, Westerbeg & Partners
"Att jobba med Saldo känns som att jobba med en förlängd arm inom det egna bolaget. Man jobbar tillsammans och är på samma team, det är inte alls känslan av att jobba med en extern leverantör. Man märker att Saldo bryr sig om kundens önskemål och tar det seriöst."
Oscar Radeborn, Grabbarna Flytt
“Jag får bra månadsrapporter, snabba svar och flexibilitet i problemlösning.”
Maria Bühler, Kogita Psykologi
"Det bästa med att vara kund hos Saldo är deras kunniga och trevliga personal, samt deras smidiga service!"
John Forssell, Miyakodori
"Det bästa med Saldo är att man får en personlig service och att man sen jobbar nära och tillsammans för att se till företagets bästa, detta vid både framgång och motgång."
Peggy Fagergren, Mr Cake
"Det bästa med att vara kund hos Saldo är att vi får riktigt bra rådgivning av en person som lärt känna bolaget och förstår vår affär. Tillgängligheten är också ett stort plus, uppstår det några frågetecken eller problem så är Saldo alltid snabba på bollen."
Gustav Palm, Search Intent
"Vi outsourcade hela vår ekonomiavdelning till Saldo. Vi har fått mycket effektivare rutiner och tillgång till beslutsunderlag mycket tidigare. Nu kan vi fokusera på det vi är bäst på."
Jonas Westerberg, Westerbeg & Partners
"Att jobba med Saldo känns som att jobba med en förlängd arm inom det egna bolaget. Man jobbar tillsammans och är på samma team, det är inte alls känslan av att jobba med en extern leverantör. Man märker att Saldo bryr sig om kundens önskemål och tar det seriöst."
Oscar Radeborn, Grabbarna Flytt
Close x in gold